Baza wiedzy
SERWIS > RMA > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Brak funkcji dotyku na tablicy interaktywnej.

Rozwiązanie

Brak funkcji dotyku na tablicy interaktywnej. 

Aby zdiagnozować problem braku dotyku, należy sprawdzić następujące elementy:

- Czy kabel(najczęściej USB) wychodzący z tablicy interaktywnej jest wpięty w gniazdo USB komputera z poziomu którego ma być obsługiwana. 

- Czy kabel USB od tablicy interaktywnej nie jest uszkodzony. 

- Czy na komputerze jest zainstalowane (jeśli wymagane) oprogramowanie do sterowania tablicą. 

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich powyższych możliwych uszkodzeń nadal nie ma dotyku na tablicy interaktywnej to proszę o kontakt przez formularz zgłoszenia uszkodzenia -> kliknij tutaj

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 3
Kategoria: Tablice interaktywne
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3,0/5.0 (8)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies