Jeśli mają Państwo problem z jednym z urządzeń zakupionym u nas lub z usługą wykonaną przez nas prosimy o dokonanie zgłoszenia w naszym systemie serwisowym, który znajduje się pod przyciskiem "Zgłoszenie serwisowe". Następnie zostaną Państwo przekierowani do naszego systemu serwisowego.
Następnie wybierają Państwo "Zarejestruj nową sprawę". Po czym wybierają Państwo właściwy dla Państwa typ urządzenia którego dotyczyć ma zgłoszenie. Co umożliwi nam właściwe zakwalifikowanie sprawy.
Po wyborze sprawy prosimy o WPISANIE takich pól jak NR SERYJNY urządzenia lub NR FAKTURY na której widnieje zgłaszane urządzenie. NR TELEFONU co ułatwi nam później kontakt z Państwem gdyby sprawa nie mogła zostać rozwiązana drogą mailową oraz im dokładniej opiszą Państwo problem jaki mają tym szybciej i precyzyjniej będziemy mogli Państwu pomóc.
Informacje jakich potrzebujemy:
Monitor interaktywny / Tablice interaktywne / Komputery / Laptopy / Projektory:
Pracownie terminalowe:
Pracownie Językowe:
Inne:
Jeśli nie otrzymali Państwo odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 72h prosimy o sprawdzenie SPAMU lub poprawności wpisanego adresu e-mail w sporządzonym zgłoszeniu. Jeżeli wiadomości od nas nie ma w spamie, a podany adres e-mail jest prawidłowy prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia co dzieje się z Państwa zgłoszeniem.
« Wstecz
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies