Baza wiedzy
SERWIS > RMA > Baza wiedzy

Szukaj w bazie wiedzy:


Jak poprawnie dokonać zgłoszenia serwisowego.

Rozwiązanie

Jeśli mają Państwo problem z jednym z urządzeń zakupionym u nas lub z usługą wykonaną przez nas prosimy o dokonanie zgłoszenia w naszym systemie serwisowym, który znajduje się pod przyciskiem "Zgłoszenie serwisowe". Następnie zostaną Państwo przekierowani do naszego systemu serwisowego. 

Serwis RMA

Następnie wybierają Państwo "Zarejestruj nową sprawę". Po czym wybierają Państwo właściwy dla Państwa typ urządzenia którego dotyczyć ma zgłoszenie. Co umożliwi nam właściwe zakwalifikowanie sprawy.

Wybór rodzaju sprawy

Po wyborze sprawy prosimy o WPISANIE takich pól jak NR SERYJNY urządzenia lub NR FAKTURY na której widnieje zgłaszane urządzenie. NR TELEFONU co ułatwi nam później kontakt z Państwem gdyby sprawa nie mogła zostać rozwiązana drogą mailową oraz im dokładniej opiszą Państwo problem jaki mają tym szybciej i precyzyjniej będziemy mogli Państwu pomóc.

 

Informacje jakich potrzebujemy:

Monitor interaktywny / Tablice interaktywne / Komputery / Laptopy / Projektory:

  • Jeśli nie podali Państwo wcześniej  informacji co do nr seryjnego albo faktury zakupu prosimy o wpisanie tych informacji w wiadomości zgłoszenia. 
  • Kiedy zaczęły się problemy z monitorem?
  • Czy usterkę poprzedziły jakieś niecodzienne zdarzenia? Np. skoki napięcia, burza, inne niezależne od Państwa sytuacje losowe.
  • Czego dotyczy usterka i w jaki sposób się ona objawia.
  • Jeśli jest możliwość prosimy o załączenie zdjęcia obrazującego problem.

Pracownie terminalowe:

  • Kiedy została wykonana pracownia lub nr Faktury która dotyczy tej pracowni.
  • Kiedy zaczęły się problemy z pracownią terminalową?
  • Jakiego typu posiadają Państwo terminale?
  • Jaki system serwerowy jest u Państwa zainstalowany? 
  • Czy pracownia jest zbudowana na dwóch czy jednym serwerze?
  • Czy usterkę poprzedziły jakieś niecodzienne zdarzenia? Np. skoki napięcia, burza, zmiana operatora np. na OSE, inne niezależne od Państwa sytuacje losowe.
  • Czego dotyczy problem i w jaki sposób się on objawia.
  • Jeśli jest możliwość prosimy o załączenie zdjęcia obrazującego problem.

Pracownie Językowe:

  • Kiedy została wykonana pracownia lub nr Faktury która dotyczy tej pracowni.
  • Czy jest to pracownia językowa z wykorzystaniem komputerów czy też nie?
  • Jeśli pracownia oparta jest o komputery to jakiego typu są to komputery? (stacjonarne / terminale / laptopy)
  • Kiedy zaczęły się problemy z pracownią?
  • Czy usterkę poprzedziły jakieś niecodzienne zdarzenia? Np. skoki napięcia, burza, inne niezależne od Państwa sytuacje losowe.
  • Czego dotyczy usterka i w jaki sposób się ona objawia.
  • Jeśli jest możliwość prosimy o załączenie zdjęcia obrazującego problem.

Inne:

  • Kiedy została wykonana usługa i jakiego typu jest to usługa lub nr Faktury która dotyczy tej usługi.
  • Kiedy zaczęły się problemy?
  • Czy usterkę poprzedziły jakieś niecodzienne zdarzenia? Np. skoki napięcia, burza, inne niezależne od Państwa sytuacje losowe.
  • Czego dotyczy usterka i w jaki sposób się ona objawia.
  • Jeśli jest możliwość prosimy o załączenie zdjęcia obrazującego problem.

Jeśli nie otrzymali Państwo odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu 72h prosimy o sprawdzenie SPAMU lub poprawności wpisanego adresu e-mail w sporządzonym zgłoszeniu. Jeżeli wiadomości od nas nie ma w spamie, a podany adres e-mail jest prawidłowy prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia co dzieje się z Państwa zgłoszeniem.

 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 6
Kategoria: Knowledgebase
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 3,0/5.0 (2)

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies